USM :)

amboi . muncung nya mulut hampa .
mereka memang terbaek ~
jejaka malaya !
woalaweh ~

time ni ade dalam gua .
they always make me smiles :)
cun campur comey semua kawan aku ni .

budak-budak laki sekolah agama khairiah memang hensem :))

meet my old friends OOI PEI GEN  that chinese boy ~
away to USM .






hello hello hello :) ape khabar semua ? mintak-mintak keadaan yg baik yer . eh , lupa pulak nak bagi salam . assalamualaikum semua :) nak bersedikit cerita kat hampa semua ni . kat sekolah tadi ade lawatan ke USM untuk budak-budak form 3 . wohoo ~ syok gila wey . sape tak syok kalau bab berjalan sana sini . gila wey , bukan setakat sekolah aku ja yang ade . sekolah lain pun ade macam sekolah agama khairiah and sekolah taman inderawasih . pompuan-pompuan lawa and laki-laki hensem pulak tu . tak sempat nak ngorat depa semua . HAHAHA :)) dalam muzium galeri USM tu ada macam-macam barang zaman prasejarah yg depa guna . nama pun muzium , mesti ada barang-barang lama kan . time tu , sempat aku snap gamba kawan-kawan aku semua . kat atas tu gamba-gamba yg aku nak tunjuk kat hampa ni .