FUTSAL MEMANG TERBAEK

wohoo ~ jumpa lagi kita kat sini kan . assalamualaikun semua :) sihat ? mesti hampa selalu sihat kan .ade storymory sikit pasal aktiviti kat sekolah tadi . hampa tau tak apa aktiviti aku kat sekolah tadi ? kalau tak tau cetengok title aku hari ni apa .. FUTSAL ? hang memang terbaik doe . syok gila wey main futsal tadi . tambah-tambah main dengan kawan kita sendiri lagi la happy .. kami ade 4 team yang nama dibina oleh akal pikiran group masing-masing . TEAM MANCHESTER UNITED , TEAM CHOKI MOCHI , TEAM ONE MALAYSIA , TEAM BRAVO . setiap ukiran nama team ni memang unik sekali kan . yang pasal team lelaki aku tak tau . nama team depa bunyi pelik-pelik sikit . takut aku nak cerita kat hampa . HAHAHA :D team aku kalah masa main futsal tadi ? aku kesah apa kalau kalah sekali pun . itu semua kan adat permainan .tak tau nak cerita ape dah ! kbyee .