CERUK TOKUN !

them smile :))
F Z 

weet weet ! hey u alls . amacam hari ni ? sihat ? kalau sihat alhamdulillah . nak bercerita sikit pasal aktiviti kat sekolah yesterday . semalam cuti takmau update blog sebab sakit satu badan . yer aku satu hari sakit badan wey ! sebab nya yesterday daki bukit kat CERUK TOKUN wey . hampa taktau jalan dia mcm mana . hampa kena pi dulu baru hampa bole tau . hope hampa pi sana enjoy . HAHAHA :)) waa ! jalan kat situ mmg hebat doe ! jalan berliku-liku . kawan-kawan aku jenuh jalan supa merangkak lagi ! AISHA , PYKA , FAYE , KINAH , SNI , MIRA , SYERA , MIME aku tau hampa mesti penat kan jalan kat tempat tu kan . jalan ngan hampa suka gelak-geak sebab tu aku tinggai hampa semua kat belakang . wohoo ~ tapi syukur wey sebab akhirnye aku sampai kat puncak bukit tu wey dengan jalan berseorangan . hebat kan aku ni ! sampai setengah bukit tu , ada budak-budak laki sanggup tunggu aku nak berjalan sekali . HAHA . aku sempat lagi cuci mata aku tengok marka yg hensem wey ! F Z thanks sebab teman aku dari bawah sampai ke puncak bukit and budak-budak laki yg laen jugak ! thanks jugak kat AIMAN , FEDUD , AIZAT , AYEEN sebab sudi teman aku naik atas puncak buki tu  . I WILL MISS OUR SWEET MOMENT AT CERUK TOKUN F Z ! bengong punya F Z ejek aku monyet mentang-mentang la aku tak suka monyet ! last sekali , hang kena belasah dengan aku jugak F Z ! padan muka hang ! time aku sampai kat puncak bukit tu dah , alhamdulillah aku dapat tempat keempat bagi perempuan .. peserta lain ada jugak tapi depa sampai kat puncak cepat sangat . tepat pukul sebelas pagi , semua pelajar kena turun sebab dah nak balik dah . masa tu jugak F Z tinggai aku kat belakang . dia lari punya la cepat . bengong punya F Z ! terpaksa aku jalan dengan kawan-kawan dia . tapi kawan-kawan dia semua baik ngan aku , ASNAWI , AIMAN , FEDUD ,SAAD , AIZAT , AYEEN , thanks wey sudi teman aku turun bawah bukit . AIMAN kesian kat hang sebab kaki hang cram tak bole nak walk-in dah . naseb baik ade air dari bukit yg sejuk yg dapat sejuk kan kaki AIMAN tu . alhamdulillah AIMAN bole jalan sikit-sikit . time kami dok turun-turun bukit tu , F Z aku kaki dia cram pulak ! padan muka hang F Z . balasan hang dok tinggai aku ngan kawan-kawan hang pasaipa . time kaki dia sakit tu , aku macam nak pijak-pijak kaki dia ja ! biaq padan muka kaki hg sakit lagi . weee ~ akhir nya kami sampai jugak kat bawah . lega tak terkata wey . habis semua orang turun , sempat lagi aku ngan kawan-kawan pergi beli-belah makanan buah-buahan . dah habis semua beli makanan , kami diminta oleh cikgu-cikgu kena  naik atas bas sudah . bye CERUK TOKUN  . KAMI AKAN MERINDUI TEMPAT KAMU ! insyaallah kalau kami diberi peluang lagi , kami akan ke situ lagi .