kecewa ;(

asslammualaikum . mornings and so on la :P yesterday punya yesterday aku dapat tau yang FIRDAUS ni merokok ! oh man ! dia janji dengan aku nak stop smoky ni semua tapi dia dah forgot dia punya promise kat aku . first kena kantoi ngan aku masa hari rabu lat week time nak masuk skola dah , dia janji nak walk in sama-sama masuk skolah . hmm aku tengok dia takda takpa la ingat kan tak mai skola lagi so aku jalan la masuk skola sekali ngan geng-geng aku . pastu , aku dah sampai kelas dah aku nampak dia pun dok jalan nak masuk kelas . then aku cakap `hang ni janji nak jalan ngan aku tapi hg yg mai skolah lambat sikit dari aku .' tak patut betul dia  buat camtu kat aku . pastu aku hantaq la dia pi masuk kelas . aku dok sembang ngan kawan-kawan aku ada urusan apa entah . then dia dengan aku pasal apa entah . aku terbau something dari mulut dia . aku tanya la , dia hisap rokok tak . dia cakap tak . dia ingat aku ni bodoh sangat kot sampai tak bole bau rokok dari mulut dia kot ==' hey mamat ! hang tau tak yang aku ni anti orang yg mulut dia bau rokok tu ?? abang aku isap rokok pun aku boleh bau ni sedangkan hg ja , takkan aku tak bole bau kot . dia mengaku memang dia hisap rokok . aku bagi second chance kat dia jangan dok hisap rokok dah nanti kita terbawa-terbawa nafsu kita ni nak suruh isap rokok . then hari khamis yesterday , aku pi library time rehat nak baca buku . dia mai kat aku duduk next-to-me . dia dok cakap ngan aku then aku bau lagi something kat mulut dia . 'aku cakap kuat-kuat la , HANG ISAP ROKOK KA WEH ?' pastu dia cakap 'sshhhhhhhhhhhhh nanti orang dengaq pulak ' woooooooohhhhhhh senang nya dia cakap camtu kat aku . it's okay ! kalau camtu attitude hang dah lama aku minta clash ngan hang dah wehhhhh . aku punya janji kat hang , aku boleh promise so on but hang punya janji kat aku memang janji sampah bakhang !!!!!!!!!! benci gila kalau prangai hang selalu tak menepati janji orang . sooooooooooooooooooo , hari jumaat yesterday , aku marajuk la ngan dia . tak cakap ngan dia langsung , aku kesah apa . betol ark ? jangan dok terlalu percaya sangat cakap laki ni . ok ?! dia punya dok cakap ngan aku yang dia tak mau hisap rokok dah . dia janji dah . aku buat tak tau jelah ngan janji sampah dia tu . pastu , time nak balik sekolah plak , dia tetiba merajuk ngan aku . aku pun pi la pujukkkk dia sampai dia ok la ngan aku --' payah betoi kalau laki ni suka merajuk . lastly, second chance aku bagi kat dia yang dia promise ngan aku takmau isap rokok dah . i trust you want to chance your life that you do not want smoking . alhamdulillah , our relationship masih kukuh lagi . thanks to Allah ^^ kbyeeeeeeee