hurghhhhhhh ! dizzy ;(

assalammulaikum wahai blogger ! kalau tak jawab maka tak cinta lah aku kat hampa ni . hikk #jokes only k . hurgghhhhhhhhhhhhhhhhhhh ............!!!!!!! rasa sakit pun ada . bukan sakit perut ka pa benda ka but sakit kepala sebab kena ----> si mamat FIRDAUS ni dia katok kepala aku dengan buku teks akaun yang tebai tu masa balik sekolah tadi . makk aihhhh . sakit gila siotttt . macam baru lepas terhantuk kat dinding tu . kalau dia katok aku mesti ada sebab kan . ofc , memang ada sebab dia katok aku . the reason is , aku yang start dulu dokk katok dia dulu then dia dok rasa sakit hati sangat ngan aku ni pastu dia melepaskan hajat dia dengan katok kepala aku yang 'BERILMU' ni dengan kuatnya sekali . BEDEPUKKKK dia katok kepala aku macam tu .!!! baru ja last period kat sekolah tadi aku belajaq ekonomi asas dah dapat masuk idea-idea sikit dalam kepala aku ni . huhhhhhhh ==' time dia katok aku tu , memang aku bole sabaq ja ngan dia . kalau tak dah lama aku clash ngan dia , baru #padanmuka ! hahahhahahah . takpa kali ni memang nasib aku tak menyebelahi aku . aku IKHLAS,REDHA,PASRAH ja bila nasib mai kat aku . thanks to Allah because i have finish update my blogger today . Alhamdulillah ^^