rindu same blog la :)

hoi hoi blog . lame tak berblog ngan hang ! wey blog , hg sihat tak ? kalau sihat alhamdulillah . aku tak berblog ni sebab ada something important la kan . satgi aku cerita kat readers ni semua . actually ! tetiba hari ni aku buka blog aku ni sebab ----> aku rindu sama dia wey . teringin nak update status kat blog ni banyak-banyak wey . aku harap hari-hari kalau aku tak busy aku update blog ni . HAHAHA c(:                              

punca aku dah lame tak berblog ni .                                                          
sebab aku nak PMR wey ! lagi berapa bulan ja nak exam . sebab tu la aku ketepikan blog aku ni . nak tengok gambar aku dok study tu pun kalau hampa tak percaya la !!                                        
                                      
gambar atas ni dah terbukti kan ! bukan FAKE la weh .                                          

sebab aku dok rajin tengok bola nilah punca tak hiraukan blog ! HAHAHA . tak masuk akal kan !          
memang nak buka blog tapi disebabkan aku suka tengok bola yg MALAYSIA vs AUSTRALIA haritu . apa bole buat nak berblog pun jadi terbantut ! haha c(:                                              

               aku bersemangat pakai baju ni wey semata-mata nak tengok bola . tapi sayang nya MALAYSIA kalah . aptb -.-                                                                        
                                       
           exam dah dekat  wey tapi tak sempat nak berblog . tu pun dok online FB lagi . HAHAHA :D        
kembar yg bergembira ~
      
sempat lagi bergambar .
                                              tengah study maths paper tu wey .