hang out mcdonald !

hey u all!a long time ago tak update blog kan..now baru nak terhegeh-hegeh update blog!awat muka aku lagu tu?*penang bunyi mia..muka macam org crazy kan..hey!of course saye tak crazy macam anda semua:)haha..mase nie tengah lepaking ngan sys and cousins..nama depa syamimi dan aisha..asal aku pi bagitau kat hampa tak tau psal nama depa ni..tak pnting sangat kan=.=cuba hampa ushar muka aku n sys aku??awat sama yer?#foryourinformation dia ni tiru style tau..aku yang reka muka aku macam ni dulu..lepstu dia mai menyampuk..sory ya sys..just joke only:)pic yang sebelah ni pulak cousins aku..aisha..nampak tak kami dok makan..so tak payah lah dok ushar sangat kami dok tengah makan apa!=.=

actually this is my sys..nur syamimi mohd yusoff.. tengok muka dia?kelakar kan..sebenarnye,muka aku lagi la kelakar..